tisdag 15 maj 2012

Keep on reporting!

Maj månad är nog årets bästa månad om ni frågar mig! Underbart väder och allting som blommar så vackert. Och inte är det för varmt heller... ;)

Förutom vädret så gillar jag nog egentligen maj mest för att det är en sådan tävlingsintensiv månad! Jag har oftast själv en hel del tävlingar inbokade men minst lika roligt är det med alla elever som är ute på banorna. Jag ÄLSKAR när det piper i telefonen med rapporter om hur det har gått! Alla är på olika nivå och har olika mål och jag måste säga att det är lika kul i vilket fall. Allt från fina procent i LB, till ponnyfälttävlan och ända till elever som slåss om placeringar i St George och Intermediaire. Fortsätt rapportera!

Fast jag vet själv hur man är med den där rapporteringen. När det gått bra är det sjukt bråttom att hämta telefonen och berätta vad bra det gått! När det gått åt pipsvängen tar det oftast några timmar innan man motiverat sig att höra av sig och berätta om eländet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar