måndag 28 maj 2012

Goodie bag!

Har nu hunnit med att packa upp den lilla "goodie bag" som jag hade med mig hem från Djurgården! En hel ikea-påse med härliga priser! Precis den typ av goodie bag en hästtjej uppskattar! Tack så hemskt mycket!!! :))

I påsen fanns:
Jättefina smycken från Truly Madly.
Jättefina smycken från Nina Sthlm.
Kroppsvårdsprodukter från SachaJuan.
En årsprenumeration på Solo från Frida förlag.
Grimma och grimskaft från Norton.
Vinspel från Nicogame.
Presentkort från Stockholms hästbutik.
CD Timbuktu och Jay- Z från Universal music (nu SKA jag visst börja digga rap).
CD'n "Humor på väg".
David Batras bok "Det här var ju tråkigt".
Presentkort på O'learys.
Helkroppsbehandling på Muskelvärket i Saltsjöbaden.
Dalahästar från Asplund på Sibyllegatan.
Presentkort på Täby stall o foder.
Morotsgodis åt Curt från Krafft.

Tyvärr vet jag inte i alla fall vem som skänkt vad men Djurgårdens alla FANTASTISKA sponsorer finns också här:
http://www.djrk.se/2012_sponsorer.htm


2 kommentarer:

  1. bokhållaren :-)28 maj 2012 kl. 21:31

    ojoj, bäst du skickar bäst-före-datum på alla presentkorten så ska jag påminna dig i god tid innan de går ut ;-)

    SvaraRadera
  2. Låter som en mycket god idé!!!

    SvaraRadera