lördag 19 maj 2012

6'a på 67,9% i Djurgårdens nationella St Georges

Jag hade en hygglig känsla idag. Inte SUPER och inte dålig, utan lite svenskt "lagom" sådär... :)
Curt tuffade på och gjorde det han skulle förutom att han i båda serierna blev lite okoncentrerad. När vi gjorde fyrorna stod det en person i busken i slutet av diagonalen. Herregud, så kan man ju inte göra! ;) I vilket fall stod han emot ganska jämnt i den serien så jag hann med att parera så det märktes nog knappt, vi hade bra betyg på den. Men i treorna tittade han helt plötsligt på publiken istället för att lyssna på mig så i sista bytet tog han inte hjäpen så det bytet blev något språng senare. DAMN! Fyror och femmor istället för sjuor och åttor på vårt paradnummer. Det kostade säkert en eller två procent. Om inte om fanns.

Dagens fokus var att rida fina hörn och att sätta skrittpiruetterna. Lyckades inte riktigt med mitt mission. Hörnpasseringarna var väl också "lagom" bra... Och likaså skrittpriuetterna. Satte den första men inte den andra...

En eloge till Djurgården för deras fantastiska priser! Hade en goodie bag med från prisutdelningen som jag knappt orkade bära!

Och tack Malin Hedrenius för att du följde med och hjälpte till!
Nu måste jag sova. Imorgon kör vi  int1!

Resultaten finns här:
http://online.equipe.com/sv/class_sections/46624/results

Vi ser glada ut innan start.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar