tisdag 19 juni 2012

Thumbs up!

Tack och lov, idag kändes Curt bättre. Så skönt för min omgivning. ;)
Måste ha varit rejält med skit bakom spakarna de senaste dagarna, idag kändes det som fina Curt igen. Vi har fortfarande många svårigheter att bli betydligt bättre på men idag kändes det ridbart. Innan jag red var jag nästan orolig att jag skulle behöva stryka mig från Everlöv, men som det känns just nu så kör vi på. Eva hjälpte oss idag och jag tror hon också uppskattade vår formvändning. Ibland är det nästan synd om Eva(fast man ska inte tycka synd om andra har Eva sagt, alla har fri vilja) som ibland måste hantera en överårig tonåring... Inte för att jag får utbrott eller säger emot eller så, men vi känner varandra så väl så ibland när det går dåligt så uttrycker jag väldigt tydligt hur jag känner mig till häst eller hur det känns som det ser ut. T ex kan jag med tydliga illustrationer visa hur jag tycker att jag för dagen på något sätt sitter för illa. På fullt allvar... Gud nåde min tränare om hon skulle tycka det var roligt precis då. Även om det en stund senare är helt ok att skratta åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar