torsdag 14 juni 2012

Kreativitet

En dag som gått upp och ner, hit och dit.

Curtan fick faktiskt öva på sitt piffande idag på töm. Eva hjälpte mig. Men han är lite svår på töm. Än så länge blir det bättre när jag gör de när jag sitter på, han spänner sig fortfarande lite på tömmen och då blir han bara långsam... Men jag tror att om vi bara kan ta oss förbi den tröskeln så kommer även detta kunna hjälpa till med piaff-arbetet. Jag fick även iväg transporten på service idag. Bäst så eftersom besiktningsmannen sa att påskjutsbromsarna inte var tillräckligt bra. Skönt att ha det avcheckat! Apropå transporter, det här var ju riktigt kul:
http://www.maritolofsson.se/blog/nytt-unikt-sponsorsamarbete-med-volkswagen-t-by/. Bra jobbat Märit!!

Projektet Hogsta Ridsport är spännande och kul. Vi har haft möte den här veckan, kreativiteten flödar och många riktigt bra saker har kommit fram varav vissa redan har genomförts eller påbörjats. Nu gäller det att spinna på och sedan tror jag också det gäller att vara både ihärdig och uthållig! Jag återkommer garanterat om detta!

Nu, sova. Early bird imorgon! Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar