måndag 30 juli 2012

Morgondagens stjärnor!?

I fredags efter ridningen stack jag till Hudik på sommarlov. Släktmiddag och födelsedagsfirande hanns med under lördagen och på söndagen passade jag på att ta det årliga sommarbesöket hos Christina och hennes förlungar. Det är nog min bästa sommarlovsaktivitet, att spana in fölisar och unghästar i hagarna... :)
Hon hade tre föl och lite unghästar i blandade åldrar. Stona och fölisarna var ganska pigga trots värmen och all broms, och visade upp sig för oss med några vändor fram och tillbaka i hagen i full galopp. Jag måste säga att alla tre fölungarna visade riktigt god kvalitet på galoppen! Jag tror hon fått till det riktigt bra detta år! Kul! Tur man inte hade några pengar, annars vet man aldrig hur det hade slutat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar