fredag 6 juli 2012

Fullt ös i godisbutiken!

För er som inte vet jobbar jag halvtid på Hogsta Ridsport. Om du aldrig besökt butiken eller webbshopen är det ett tips att göra det. Man kan säga att det är en liten butik med ett stooort utbud. För oss som sysslar med dressyr finns nästan allt man kan önska, och lite till. Butiken är dessutom belägen i Hogstas ridhus så som en bonus kan man se diverse duktiga ekipage utföra sin vardagsträning medan man själv handlar fina hästsaker. Kom och inspireras!

Min tanke med jobbet är att jag ska använda mina affärsutvecklingskunskaper och att se till att få lite skjuts på marknadsföringen. För tillfället jobbar vi för fullt med mängder av småprojekt. Ett av dem är att vi har ett samarbete med Flurp, som kommer vara på plats i Falsterbo hela veckan. Jag kommer också vara där torsdag till söndag medan Jeanette Jansson, "Mrs Flurp", kommer vara där hela veckan! Om ni är i Falsterbo, kom och köp en Flurp och var med och tävla om de fina priser som vi kommer att lotta ut varje dag!! Flurp ska finnas i ett stånd precis vid uppgången till hoppläktaren. Jeanette har sagt att hon ska bygga en myshörna och brygga kaffe. :)

Vi hade också denna annons i Svenska Dagbladets bilaga "Hästsport & lantliv" som kom med Svenskan i tisdags. Tidningen kommer också att delas ut i Falsterbo. Den innehöll många intressanta artiklar så försök få tag på den! :)


I webbshopen har vi inte mindre än tre parallella sommarkampanjer igång!
1. Handla i webbshopen och få en rabattcheck på 10% till ditt nästa köp.
2. Köp Bucas Buzz-Off Riding till kampanjpris.
3. Köp den populära sadelgjorden från Erik Le Tixerant till kampanjpris.


Utöver det planerar vi höstens kampanjer och aktiviteter för fullt. Så mitt tips är att hålla koll på http://www.hogstaridsport.com/ och att like'a oss på Facebook så att ni inte missar våra kampanjer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar