lördag 14 juli 2012

Falsterboooo

Till slut så var även jag på plats i Falsterbo! Jag missade ungdomarna på fm, men hörde att både Anna Skeppstrand och Elena Garcia var duktiga. Kul för dem! Elena bor ju ute på Lovön och har jobbat lite på hogsta och Anna har tränat för mig då och då ända sedan hon red b-ponny. Jag såg gp och dansken som vann gjorde en bra runda. Och vilken fin häst! Mattias var också duktig på Brisbane, även om han sa att de kan bättre! Ska bli kul att se i kuren! Jag tycker Mattias och Brisbane passar så himla bra ihop! Det var kul att spana in startfältet bland sjuåringarna och försöka föreställa sig hur DG skulle klara konkurrensen. Konstaterade att jag har en väldigt fin sjuåring där hemma!! :) Isak och den norska hästen som kom tvåa var helt klart i en klass för sig! Men jag tycker det var ett starkt startfält i finalen. Att rida George på en sjuåring är alltid en prestation! Igår kväll var vi ett helt gäng som åt middag på kaptensgården. Trevligt! Nu väntar frukost och sen iväg till tävlingarna! :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar