söndag 30 november 2014

Dag 2...

Det blev inte många timmars sömn inatt inte. Klockan är 5 och vi är lastade och på väg. Vi ville konma iväg tidigt så vi inte behöver sitta fast i trafik hela dagen.
Så nu kör vi! Ikväll lastar vi ut Wellington och äventyret kan börja!

Just de två första helgerna i december önskar jag att jag vore i Stockholm! Denna helg för "Globen", numera Friends och nästa helg för Hogstas KM. Jag har följt resultaten på nätet och via Facebook, källan till all viktig information. :)
Givetvis vann Tinne Lövstas cup för yngre hästar med fina Bennetton Dream! Det verkar som min gamla stallkamrat Clara Espinosa hade lite stolpe ut. Vad jag förstått så tog hon sig igenom situationen med den äran och är en stor erfarenhet rikare. Och bara att ta fram häst nummer två till finalen är värt att beundra! 

Nä nu gasar vi vidare! North Carolina är sjätte delstaten vi kör igenom. Florida är den nionde. 

Early bird. Men inga minusgrader på natten i North Carolina.

I-95 är vår vän ända från NY till Florida.

På väg igenom NY igår..

Harlem vy

Tror det här var i Delaware.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar