onsdag 30 januari 2013

Resan i bilder.



Nu börjar resan! Redo för check-in på Arlanda. Hector
provar nya väskan och undrar lite vad matte hittat på
denna gång...

Lilla duktiga Hector på flygplanet mellan mina fötter i sin lilla
väska. Tur att han gillar att krypa in i sina kojjor. Tror mina
medpassagerare blev lite trött på mig när jag för sjuttiofemte
 gången frågade/konstaterade "Visst är han duktig!?".


Framme på Newark och givetvis upphämtad av
mina skyddsänglar Karin och Stina!


Ett dygn senare på middag hos Stina. Klockan åtta
 på kvällen...  Det var lite körigt hemma på slutet.
(jag var inte speciellt glad åt detta kort)

  
Hector på jobbet första dagen. Mycket nöjd!
 
Lugnet innan stormen, d v s jakten.

Curt på plats på Sunnyfield. Syster Lisa flög med hästarna.




Curt i solen på Sunnyfield!



En av Hectors nya kompisar! Sööööta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar