måndag 28 januari 2013

Jag körde till JFK!

Tiden flyger verkligen iväg! Helt plötsligt blev det tomt hemma. Lisa och Mimmi åkte hem igår och Karin stack till Florida en vecka. Först hoppade Karin av på Westchester Airport och sedan skjutsade jag de andra till JFK. Utan att köra fel, jag är mycket stolt! Vi hade fått tydliga instruktioner av Karin.
Helt plötsligt blev det väldigt tomt här hemma, från att ha varit full fart. Jag och Hector slocknade ovaggade i soffan igår.
Hector förresten, jag tror han snart flyttar hem till Stina om han får välja (fast det får han inte). Han sov där i helgen eftersom vi åkte till stan lördag kväll. Han trivs som fisken i vattnet, stort hus, lagom stora barn som ger honom massa uppmärksamhet, Stina som ger honom ordningsregler (några i alla fall), vara lös ute och i skogen, och med de egna livvakterna Cody och Bamse ifall Coyotisarna skulle bli för närgångna. Igår hade han också fått följa till skridskobanan!

Curt kom fram med gott humör. Lite smal men vääääldigt pigg. Har ridit honom kort i ridhuset i två dagar och han bockar t o m! (Hellas, han kan visst bocka!). Idag kanske han är tillräckligt avrastad för att jag ska våga släppa ut honom...

Lilla Caspian har fortfarande lite feber och är kvar i karantänen. Jag hoppas verkligen vi får hämta honom imorgon!

Ledig dag idag. Ärenden som Stina ska hjälpa mig med, Stinas häst och Curt på agendan!

Hela familjen trivs väldigt bra!

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att han är pigg och glad! Bara han inte gör förstora bocksprång förståss...

    SvaraRadera