fredag 25 januari 2013

Idag kommer Curt!

Nu på fm ska vi åka till karantänen och hämta Curt! Äntligen! :)
Caspian hade dessvärre fått lite feber och blir inte utsläppt förrän lördag, även om han är ok nu. Stina är så snäll och kör oss dit med sitt släp!! Det dåliga är ju nu att det blir två turer istället för en. Men det får också gå, det är tydligen inte jättelångt bort. Det ska bli så skönt att äntligen ha Curt på plats!!

Syrran och hennes kompis Mimmi är ju här denna vecka, så det är full fart mest hela tiden. I onsdags firade vi LillKarins födelsedag med med bowling och gocart, som Stina o Co hade fixat. Igår åt vi middag på ett ställe i närheten med Lisa och Mimmi. Jag rullar nog fram snart!!

Jobbet flyter på. Det är rätt skönt att inte jobba 16 timmar om dan. De hästar jag rider börjar kännas bättre och bättre! Börjar också bli mer att göra med lite fler inbokade lektioner och nu när både Curt och Caspian är på plats.

Stackars Karin och Stina har fått ett extrabarn! Det är massa småsaker som måste fixas och jag har ingen aning om vad, hur, när, var eller varför. De är fullt upptagna med att se till att jag kommer dit jag ska osv. Addera lite extrauppgifter som att tanken råkar bli tom, batteriet råkar ladda ut (lyset på) och lite felkörningar så har ni hela bilden... Stackars dem, det är tur jag har dem!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar