onsdag 23 januari 2013

Hästarna har landat!

Så, nu har Curt och Caspian landat i New York och fortsatt till karantänen! Fick rapport från Lisa att allt gått bra på planet och av Claire på Dutta att omlastningen också gått bra och att hästarna såg ut att må bra! Vilka hjältar! En sådan resa de just klarat av. För mina kamrater här, d v s Dutta-folket, så är ju det här vardagsmat, det var ju bara en enkel flygning från Amsterdam. Men jag tycker nog fortfarande att det är lite läskigt. ;)
Nu hoppas jag att de sover gott i karantänen! Jag ska också sova gott. 


3 kommentarer:

  1. och om nån tyckte det var lite gropigt strax innan landning så var det bara Curt som konstaterade att han var framme... /K

    SvaraRadera
  2. WoW! Vilken resa!
    Jag tycker att det är en stor grej för hästar bara att stå på ett flygplan i luften (för att inte tala om start o landning - sagt av en flygrädd som aldrig varit nära ett flygplan ens). Och, resa från Island till Sverige är verkligen mer än nog.
    Vilka tappra och duktiga hästar!
    Och, snart e alltså Curt förenad med Hetor o matte. Det känns gott! :)

    SvaraRadera
  3. Benita, jag håller med! Vilka duktiga pållar!
    Haha Katarina, det dröjer kanske ett litet tag innan han förstår att det är skyline Manhattan och inte Drottningholms slott som är hemma...

    SvaraRadera