måndag 22 december 2014

Fjärde advent!

Fjärde advent firade vi igår! Alla i vårt team och några till kom hem till oss och drack glögg, åt julskinka och sill. De flesta osvenska var ganska skeptisk till det mesta. Men det var trevligt! 

Busy dag idag med. Jag passar på att ta lite sovmorgon. Det är ju trots allt måndag... Klockan nio ska jag vara på plats i stallet. Och senare idag ska tjejerna ta sina hästar till global, tävlingsplatsen, för lite miljöträning.

Själv fortsätter jag att träna intensivt, just nu fokuserar vi på Curt och Belisimo (E: Bernstein!). Att träna är nog det roligaste jag vet! 

Curt redo för ett pass!

Hector övervakar

Kvällspromenad bakom huset

Spa-day! 


2 kommentarer:

  1. Fjärde advent?? Kom igen nu!!

    SvaraRadera
  2. Ja Ellika! Nu skärpte jag mig! :)
    Kanske det tom kommer en årskrönika...

    SvaraRadera