tisdag 9 december 2014

Världens bästa arbetsplats ?


Jag älskar nog mitt jobb! 
Det blir inte så mycket ledighet när man jobbar så här. Men vad gör väl det? 
Självklart behöver nog hästmänniskor ta mer ledigt än vad vi oftast gör, balans ska vara bra har jag hört. 

Helgen gick i raketfart även den. Fast jag vet ärligt talat inte vart tiden tar vägen hela tiden. Halva gänget av hästarna fick ledigt igår och andra halvan idag. Måndagar är ju liksom söndagar här.


Curt fick prova både ny stång och nytt huvudlag och ojsan vilken skillnad det blev. Han fick en stång med mer tungfrihet, det verkade passa honom bra. Han fick ett nytt kandar i höstas men jag märkte mer och mer att det inte satt särskilt bra. Det var rundsytt, lite för stort, och såg ut att trycka i nacken, trots att jag hade en pad under. Dessutom var tyglarna som hörde till förfärliga. Så nu fick han det här istället, affären lovade att sälja det andra åt mig.

After work... Det är så fint här... Komma ihåg att uppskatta vardagen. 

Stina och fina Bosse tränar i värmen. Han rör sig verkligen häftigt! Och han är så mjuk i sin kropp...

Frukost på balkongen igår innan soluppgången. 


Detta blev till slut en byrå. Jag har inte jättemycket talang (tålamod/erfarenhet) för detta med Ikea-möbler...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar