torsdag 21 februari 2013

Favoriter fran forr!



Jag langtar tills det blir sommar igen!!!




Ninas fol (e: Zuidenwind) som foddes tidigt och fros!


Jag och Curt kantrar (i flatback) pa Revingehed
en valdigt tidig morgon sommaren 2011!
Djurgarden maj -12.

Lilla Good pa utebanan pa Hogsta i somras. 

Curt taggar infor start i Int1B i Gnesta, maj-12.

Herr och Fru Finnell fixar smarrigaste
BBQ'n pa Hogstas tavlingar




Dressyrponnierna Boghardt och Caspian pa bete da de var 1 resp 2 ar.
Jag ar glad att bada ponnierna ar salda till elever till mig. Boghardt kom
tvaa i 4-arsfinalen i somras och Caspian fick hanga med till USA.

Super-rakan, eller Kings Dumbledore som han egentligen heter,
har tranat med mig i nastan tio ar med sina tva ryttare anda
sedan han var fyra ar. Nu ar han hos sin nya ryttarinna i Delsbo
och verkar ma bra!

Eva Jansson utmanar sin hastagare i att vara lattkladd i
sommarvarmen... Hogsta sommaren -12

De har tva forgyllde sommaren. Fotogenique!

Good antligen ute pa sin forsta tavling!

Curt framridningen Djursholm, September -12

Lilla Good med matte. 

Caspian pa 3-arstest som 3-aring. Vann saklart.

Utebanan pa Sunnyfield. Langtar tills det
ser ut sahar. Snart hoppas jag!
Stina och Picasso tranar pa utebanan.

Basta Cissi som lanade fina Don Gayble pa KM 2011 och k
ladde ut sig till dressyrryttare.
Alla ser val vem hon blev en kopia av?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar