fredag 17 augusti 2012

Lag-SM, lag-SM, lag-SM



Om 37 minuter börjar det, årets lag-SM! I år går det på sommardressyren på vackra Ericsbergs säteri! Jag och Curt ska vara med i Hogstas lag tillsammans med Clara Espinosa på Gordon och Emma Karlsson på "Helge". Det ska bli sjukt kul och vi ska verkligen göra vårt bästa! Vi har ett bra lag, problemet är bara att det är det visst många andra som också har... :)

Clara rider redan 9.04 så jag kommer tyvärr inte hinna se henne på plats. Jag hoppas verkligen att Equipe hunnit igång så jag kan följa på nätet! Emma rider efter tolv så tills dess ska jag nog ha hunnit ner så att jag kan hejja på plats. Därför måste jag nu öka farten och packa. Curt går inte förrän imorgon fm.

Resultaten kommer finnas här.

1 kommentar:

  1. Hejja! Hejja! Hejja! Lycka till och rid så att domarna tappar hakan!

    SvaraRadera