onsdag 20 mars 2013

Tiden går fort här också!

Efter lite påminnelser på Facebook så inser jag att jag misskött bloggandet. 26 februari var det visst som jag skrev sist. Schemmes på mig. Vad har jag hunnit sedan dess?
- Skott Curt. Det ser fortfarande bra ut! Tack och lov.
- Gett ännu fler vaccinationer  till Curt
- Tagit emot Caspian som flyttat till vårt stall för en månads kom-igång-träning. Tur det, för vintern verkar aldrig ta slut.
- Varit barnvakt (!) en gång.
- Varit ute i stan en lördags kväll. :)
- Varit guide och visat Cilla och Anders livet på landet en dag.
- Pajjat glaset på båda telefonerna inom två dagar. Att hitta någon som lagar Samsungs glas visade sig inte vara så lätt.
- Varit ledig en söndag.
- Vintern har återkommit X antal gånger.




Curt med sin söndagstränare Caitlin. Perfekt storlek!

Tydligen hämtas allt dricksvatten i NYC från våra trakter.
Eller hemma hos Stina som hon själv sa... ;)

Jag och Hector kämpar som barnvakter...





Väderbild från idag. Ska det äntligen bli vår?


Våren har ju liksom varit här och vänt några gånger nu...
Det är i alla fall en som blir lika glad varje gång vintern återvänder.


Ganska kul... :)

Caspian på träningscamp...

2 kommentarer:

  1. Här snöar det och är snorkallt... /K

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen önskar Annika, Monica, Jergen, Nina och Cornelis

    SvaraRadera