torsdag 25 juli 2013

Semester!

Sara kom och hälsade på så jag har haft lite semester, samtidigt som jag jobbat. ;)

Första veckan bodde hon på Manhattan och jag gjorde mitt bästa för att hinna in och hålla henne sällskap på kvällarna! Andra veckan spenderade hon här på landet och var med och tittade på Curt. Curt och jag fick godkänt och hon tyckte att han blivit mjukare och rundare. Jo man tackar, har verkligen kämpat med det! Men hon var på mig att inte glömma släppa skänkeln.

Förra helgen tog jag ledigt och hängde med till Hamptons, eller snarare Montauk som ligger allra längst ut på Long Island. Det tog en liten stund att köra dit ut på fredagseftermiddagen...
Vädret började sådär men vi roade oss kungligt, med restauranger, the sloppy Tuna (utestället), fisk, skaldjur, fisk, fiske, shopping och lite träning. Och ännu mindre sömn. Underbar mini-semester!
Nu nya friska tag!

Sara och Curt

4th of July at Standard med Stina och Sara

Sara på stranden i Stamford

På väg ut och fiska 06.55 lördag morgon.

Koncentrerade på betet...

Storfiskarn Sara!!

Storfiskarn Karin!!













After beach söndag em med liveband... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar