måndag 30 april 2012

Inomhus idag?

Vilket fantastiskt väder! Jag är bara tvungen att medge att sådana här dagar saknar jag inte kontorsjobbet speciellt mycket! Jag tror även Hector håller med. Visserligen är jag tvungen att spendera en hel del tid framför datorn i alla fall, men inte fastlåst. :)
Bilden är från igår, efter söndagspromenaden. När vi kom tillbaka visade det sig att Hector stank som stinkbomb. Han fick vädligt motvilligt besöka spolspiltan, men ser ut att ha det helt ok när han torkar... Förmiddagen idag innebar ett pass på ryttarstadion, i em blir det Hogsta. Curt ska ju ta det lugnt idag också, och Don Gayble är på rehab. Hm, har jag för få hästar?  ;)
Tjing så länge.

4 kommentarer:

  1. Ja visst har du får få hästar... Köp en av mig det brukar ju bli bra ;)

    SvaraRadera
  2. Ja du brukar ha de bästa! ;) Vi får ta tag i det här!

    SvaraRadera
  3. Fler pållar? :-)

    SvaraRadera
  4. Puh, efter dagens marathon kom andra tankar... :)

    SvaraRadera